Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Delft, Nederland van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Delft, Nederland van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2008 | Nederland, Delft

Hallo allemaal!
Morgenvroeg ga ik dan eindelijk naar Marseille! De rugzak is helemaal proppievol, maar alles paste erin;) Ben nu gezellig in Delft, en morgenvroeg neem ik de trein. Ik word opgehaald door mijn roommate voor de komende 5 weken, dus ik ben erg benieuwd! Voor zover ik weet heb ik op meerdere plaatsen toegang tot internet, dus ik zal jullie op de hoogte proberen te houden! Morgen begint de grote omschakeling naar 24 uur per dag Frans praten, dus ik zal via deze site mijn Nederlands nog een beetje op peil houden;)Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en ik kijk uit naar jullie reacties!
À bientôt!
xx
Nadine.

  • 25 April 2008 - 21:33

    Debbie:

    Hi Nadine,

    Spannend, spannend, je zit vast vol met kriebels en enthousiasme, dus ik ben benieuwd hoeveel uurtjes jij vannacht zal slapen :D. Ik wens je een hele goede reis toe en hoop snel je eerste verhaal over de treinreisbelevenis en aankomst in Marseille op deze site te lezen!!

    Kus
    Deb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 11948

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: