Au revoir voor Frankrijk, buon giorno Italia! - Reisverslag uit Milaan, Italië van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu Au revoir voor Frankrijk, buon giorno Italia! - Reisverslag uit Milaan, Italië van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu

Au revoir voor Frankrijk, buon giorno Italia!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2008 | Italië, Milaan

Hoihoi!
De naam van mijn site klopt nu officieel niet meer :) Ben gistermiddag aangekomen in Milaan. We zijn nu bij Daniele, hij woont hier in Milaan en Andrea kent hem van haar jaar als Erasmus-student in Antwerpen. Mooi appartementje in hartje Milaan, weer een leuke ervaring ;)
Mijn laatste dagen in Nice waren heerlijk: goed weer, veel gezelligheid in het hostel, en heerlijke stranden.. Dagjes naar Nice, Cannes, Monaco en Villefranche-sur-mer geweest Maar in een klein weekje heb je het belangrijkste ook wel gezien, dus ik vond het niet heel vreselijk om weer verder te trekken. De treinreis duurde dik 5 uur, maar wel een directe verbinding, dus erg relaxed! Vandaag gaan we verder zuidwaarts trekken richting Castiglione della Pescaia. Daniele en huisgenoot Lorenzo zijn in ieder geval typische galante, gastvrije Italianen, en het eten kan ik ook meteen weer erg waarderen ;) Vegetariër zijn in Frankrijk is niet gemakkelijk.. Wel jammer dat ik nu de taal niet meer spreek! Italiaans lijkt wel veel op Frans, dus ik begrijp het aardig, maar spreken..nee ;) Maar ook wel leuk om dat weer een beetje te leren.
Het is nu ook vrijwel zeker dat ik naar Zagreb ga de 22e, ga vandaag proberen om een treinticket te ritselen!
We hopen af en toe nog ergens internet te vinden, maar zo niet dan komt mijn volgende bericht misschien vanuit Kroatië! :)
Ciao!
Nadine.

  • 16 Juni 2008 - 18:57

    Marjolein:

    Ciao Nadine! (dat kan toch ook als je hoi wil zeggen?)
    Wat klinkt het allemaal weer heerlijk! Ik heb de eerste dag in het bejaardenhuis alweer achter de rug dus ik ben best een beetje jaloers op de mooie verhalen.
    Maar je hebt het verdiend, dus genieten maar!
    En supertof dat je naar Deb gaat! Echt heeel vet!
    Veel plezier!

    xx Mar

  • 23 Juni 2008 - 18:45

    Mirjam:

    Bon giorno (schrijf je vast niet zo!) Nadine,

    Je bent een echte wereldreiziger met je plannen om naar Kroatie te gaan! Gaaf joh! Ik ben nu aan mijn 3e week Psychiatrie bij Parnassia begonnen. Ik zie en leer weer een hele hoop. Het is zeer interessant om psychotische en manische mensen te zien!

    Veel plezier in Kroatie (want daar ben je als het goed is al!) en natuurlijk de groeten aan Deb.

    X Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 11947

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: