Het zit erop! - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu Het zit erop! - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu

Het zit erop!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2008 | Kroatië, Zagreb

Even een heel kort berichtje: ik ga naar huis! Morgenvroeg om 8.30 uur heb ik mijn vlucht van Zagreb terug naar Nederland. Na een heerlijke week in Italie en ook nog eens een aantal dagen in Kroatie, is de koek nu op. Ik ga nu nog Zagreb in om met Debbie en de IFMSA ers van hier te gaan eten en een drankje te doen en morgenvroeg om 6 uur verlaat ik mijn hostel weer! Wie naar Parkpop wil op zondag: let me know, dan kunnen we meteen meeten, kijk ernaar uit jullie allemaal weer te zien!! Tot heel snel!

xx
Nadine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 11942

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: