Aangekomen bij de schildpadjes!! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu Aangekomen bij de schildpadjes!! - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu

Aangekomen bij de schildpadjes!!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2008 | Griekenland, Zákynthos

Hoihoi!

Ik ben aangekomen op Zakynthos! Prima vlucht, en direct opgehaald door de organisatie, dus erg luxe :) We zitten hier op een rustig deel van het eiland, buiten alle toeristengekte, in een groot huis op een heuvel, met een grote veranda met uitzicht over zee :) We zijn nu met 6 meiden, dus het is een gezellige boel. Ze komen uit de VS, Australië, Ierland..spreken dus allemaal perfect Engels. Morgenvroeg krijgen we (met mij zijn nu nog twee nieuwe meisjes gearriveerd) onze introductie en gaan we de planning maken. We hebben een aantal slaapkamers, een aantal badkamers en eigen keuken, met zelfs wasmachine en droger, en dus ook internet hier in de woonkamer: ideaal! Ik ga gauw nog even buiten zitten en kennismaken, jullie horen binnenkort weer van me met hopelijk enthousiaste verhalen over onze bezigheden hier. Zover ik nu begrepen heb, ik het best relaxed ;) Tot gauw!

xx
Nadine.

  • 06 Augustus 2008 - 07:20

    Marise:

    hej! hier gauw een berichtj van vliegveld valencia. Afgelopen week met janneke en sjoukje gelift van barcelona naar hier. superleuk! nu alleen naar milaan waar jelmer wacht om te interrailen. telefoon sms werkt niet. als ik nog in de buurt kom hoor je het! heel vel plezier! wordt vast leuk! liefs

  • 07 Augustus 2008 - 13:26

    Marjolein:

    Heee reiziger!
    Wat ziet het er weer gaaf uit! Ik ben stinkend jaloers, hier komt de regen met bakken uit de hemel en ik heb de hele dag over medische besliskunde (= evidence based medicine in de praktijk) gepraat... saaaaaaaaaai.
    Nog 1 dagje gelukkig, vanaf volgende week ranzige huidverhalen. ;)
    Geniet ervan meis! En we willen natuurlijk wel schildpadjes zien op de website!
    xxx Mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 11951

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: