Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van nadineinfrankrijk - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Nadine

Blijf op de hoogte en volg

03 Augustus 2008 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal!
Morgen is het zover: ik ga er weer vandoor! :) Aangezien mijn weblognaam toch al lang niet meer klopte, ga ik gewoon vrolijk verder op deze site. Deze keer alleen dan vanuit Zakynthos, Griekenland! Nu even stressen, maar m'n backpack is er weer bijna klaar voor ;) Morgenmiddag vlieg ik vanaf Schiphol direct naar Zakynthos. Weet nog niet hoe en wanneer ik toegang ga krijgen tot internet, maar ik ga jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen met de schildpadjes en de andere vrijwilligers! Heb er erg veel zin in, even nog genieten voor mijn co-schappen beginnen!!
Succes allemaal met werken, stages, co-schappen en vakantie en tot mails!

xx
Nadine.

  • 03 Augustus 2008 - 17:52

    Marjolein:

    Goeie reis en geniet ervan! Ik ben best een beetje jaloers!

    Dikke kus, Mar

  • 04 Augustus 2008 - 09:59

    Debbie:

    Hele fijne reddings -en beschermningsvakantie!!!

    Kus
    Debb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Actief sinds 19 April 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 11945

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: